lördag 21 mars 2015

Helheten

I förra veckan köpte jag ett konstverk av en konstnär som kallar sig Cisternas på instagram, heter Olga och är verksam i Göteborg. Det lilla konstverket är ett silkestryck i original i en svulstig ram. Originalet är en 1600-tals dam och på henne har Olga målat en Catwoman-mask och den är bara så fin!

I förrgår kom paketet och det var verkligen en helhetsupplevelse! Från klistermärken på paketet som Olga ritat, till ett vackert tack-kort, visitkort och världens finaste lilla present.
En liten brosch som föreställer en domherre och en origamisvala, också gjord av Olga. Det var som att hon läst mina tankar då jag tittat på just den broschen i hennes etsy-butik när jag köpt tavlan.

Världens finaste present och verkligen en inspiration till att göra de beställningar jag själv skickar ut med ull och annat ska bli något mer utav en helhetsupplevelse. Olga har hur som helst lyckats utmärkt med detta konststycke och idag bär jag stolt min brosch! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg