söndag 1 januari 2017

Välkommen 2017

Jag hoppas att ni alla hade en fin nyårsafton!
Jag och sambon firade den i all enkelhet med en långpromenad runt Delsjöarna som avslutades med grillning. Sen plöjde vi Star Wars filmer, gjorde egen pizza och stickade.

2016 var ett bra år på många sätt - jag har gjort andra året på min utbildning, blivit sambo med finaste David, fått ett nytt litet syskonbarn och fått spendera fin kvalitetstid med familjen. Men det har också ett tufft år, både för mig personligen med ett diskbråck som har tagit mycket energi och kraft ifrån mig, men också för världen med ofattbara krig och människor som har tvingats fly.

Jag hoppas att 2017 blir bättre för alla och för att fira att det nya året är här, ger jag er 20% rabatt på samtliga mina stickmönster!

För att få rabatten när du köper ett av mina mönster, fyller du i koden Welcome2017 innan du checkar ut och betalar.
Koden är giltig från 00.01 2017-01-01 till  23.59 2017-01-02

2 kommentarer:

  1. Tack för det erbjudandet! Jag passade på att slå till på Flamma, som jag har i mina ravelryfavoriter sedan tidigare. :) Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Hoppas att du kommer att gilla att sticka dem!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg