måndag 27 oktober 2014

Spunnit av min ull

Det är fantastiskt kul när ullköpare taggar sina spinnbilder på garn de spinner av ull som jag har färgat.
Det är så roligt att se vad som blir av det, det händer ju så mycket i processen från ull till garn och beroende på hur man väljer att spinna det kan resultaten bli så olika.

Här är två fina exempel på garn som är på gång av ull jag färgat.

Instagramprofilen tallbarr spinner supertunt och fantastiskt vackert på sin turkiska slända.

Instagramprofilen moa_magdalena spinner rosa sockervaddsfuff på en fiffig slända som man kan ändra vikten på genom att byta ut glaspärlorna till olika storlekar.

Fortsätt gärna att hastagga och länka mig ifall ni instragrammar eller bloggar om ull ni köpt av mig, det är så roligt att se resultatet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg