fredag 14 februari 2014

Mönstersläpp och Alla Hjärtans Dag kärlek till alla!

Idag släpper jag mitt mönster BEAM, kallad STRÅLA på svenska.
För nu har det äntligen hänt, jag har skrivit ett mönster på svenska (publikens jubel!)

Återigen - det hade inte gått utan alla fantastiska teststickare, tusen, tusen tack till er alla!

Mönstret finns som sagt på både svenska och engelska och har både diagram och skrivna instruktioner, så att alla ska klara av att sticka det oavsett vad man föredrar.

BEAM är stickad nerifrån och upp, med en strålande kant med pompoms. Spetslika flätor löper sedan upp till kanten där den avslutas med fler pompoms och en icordavmaskning.
Den är ganska tight i modellen men med tjockare garn och stickor kan den göras större och mer avslappnad. Mönstret innehåller också instruktioner för hur du kan förlänga den.


Sen vill jag såklart sprida lite Alla Hjärtans Dag Kärlek till alla er läsare!

Så om ni köper något av mina mönster mellan den 14 och 16 februari så får ni 50% rabatt om ni använder rabattkoden Valentin när du checkar ut!

1 kommentar:

  1. Jag är ingen cowl människa själv, men kanske stickar jag en i present till någon annan. Den är verkligen fin!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg