söndag 19 november 2017

Aprilbebisen kommer inte att frysa..


När jag var på kurs härom veckan så sa en av deltagarna att jag borde passa på och sticka bebiskläder medan jag är gravid för sen kommer jag inte att ha tid. Jag sa att jag redan har stickat en hel del och idag kände jag att det var dags att få en överblick över hur mycket jag faktiskt har stickat.

På instagram la jag upp en bild över allt jag stickat, exklusive de två filtarna, och det är en hel del.

Här är en till bild över en del av det jag stickat, fast bara det som liksom matchar vandra.
Vi får en aprilbebis så vi får väl se hur mycket som kommer att hinna komma till användning innan bebis växer ur det. Jag tycker det är så svårt att föreställa sig hur så de faktiskt är när de föds, men alla säger också visserligen också att de växer väldigt fort. Tur att det finns mycket garn kvar i skåpet för när tiderna blir kallare igen nästa år!

4 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att man inte får så mycket sticktid över när man har en liten bebis så då är det ju tur att du redan har stickat så mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas bebis inte hinner växa ur det mesta innan det är kallväder bara :)

      Radera
  2. Tips! Passa på att sticka i storlek 1-2-3 pr också, för sen har man veeerkligen dåligt med tid :,D!! Och koftor behövs ju typ året runt i detta land så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har stickat en del till större ålder också, de flesta av koftorna kommer det nog dröja några år innan bebis kan ha :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg