fredag 19 oktober 2012

Rosa månad och Solution

Oktober är bröstcancermånaden, eller den rosa månaden.
Argastickaren Kamilla uppmärksammar detta genom att skänka 75% av inkomsten av försäljningen av hennes stickmönster under oktober månad till bröstcancerfonden.
Grymt bra initiativ och det är ju lätt att hjälpa till, bara att köpa ett mönster så är man med och bidrar! 
Helt klart en win-win situation eftersom Kamillas mönster är hur fina som helst!

Jag köpte mönster till sjalen Solution, ska sticka den av mitt handspunna lyxullsgarn!


 

3 kommentarer:

  1. åå! den är så himla fin den sjalen. ett stick-måste! är detta din blogg nu? eller är det bara för nu??? krameli!

    SvaraRadera
  2. Grymt fint! Jag tror inte jag sett något liknande mönster.

    SvaraRadera
  3. Jag köpte med det mönstret nu i oktober. Håller på att fundera över garn, handspunnet lyxullgarn låter ju inte helt fel.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg