söndag 21 oktober 2012

Cookie Stamper

När jag var med min mamma och lillebror i Amsterdam över en weekend för några veckor sedan så köpte jag en Cookie Stamper på ABC.
ABC är egentligen en bokaffär men de säljer bland annat kok- och bakböcker och sålde lite roliga tillbehör som passade med innehållet i böckerna.

Jag valde en med texten "Eat Me", det fanns även med "I love you" och "Home Made".
Idén från företaget som tillverkar dem är att visa att hemma hos dig serveras minsann hembakat i en tid när allt går att göra färdigt på stormarknaderna.

Det följde med ett recept och dem var lätta att baka! Motivet syntes hur bra som helst även efter att de var gräddade. När jag googlade på Cookie Stamper inser jag att det nog var meningen att jag skulle tryckt hårdare så att kanten runt motivet tryckts bort. Men det gör inte så mycket, desto mer anledning att baka igen och få det rätt!

Vill du köpa en likadan hittar du den och de övriga två HÄR

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg