måndag 15 januari 2018

Sjuksköterskeexamen!

I fredags var det dags, efter tre års studier har jag tagit examen som sjuksköterska!
Det firades med examensceremoni och en hejdundrandes fest som den här gravida kvinnan inte var först med att lämna.

Det har varit tre fantastiska år, framför allt på grund av alla de fina människor jag har haft turen att få omgärda mig med. Utan mitt gäng hade tentaplugg och föreläsningar om livskvalité och lidande varit så mycket tråkigare.
Det känns märkligt, sorgligt men ändå fint att studietiden är över och även om jag kommer sakna mitt fina gäng väldigt mycket så känns det bra att vi delvis sprids över Sverige och kommer kunna erbjuda framtidens patienter omvårdnad i toppklass.

Vi säger inte hej då, vi säger bara vi ses <3 
 




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg