onsdag 7 januari 2015

Stashometer 2014

Under 2014 har jag först den mest noggranna stashometern jag någonsin gjort och den ser ut shåhär:

I "ut" har jag lagt in meterantalet jag har stickat upp varje månad. 
I "In" har jag lagt in all garn jag köpt. Jag har inte lagt in handspunnet garn och när jag har fått garn för att designa har det bara den mängd jag i slutändan stickat av det i "In". Jag har även sålt lite garn men det har inte räknats med här.

I medel har jag stickat upp 1262 m per månad och jag har köpt 1454 m i snitt per månad.
Jag är ändå nöjd med de här siffrorna, det är inte mycket mer in än ut det här året och det är rätt häftigt att jag stickar upp mer än 1 km garn i månaden, lite svårt att greppa faktiskt!

Jag hoppas kunna få liknande stashresultat under 2015, vi får väl se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg