måndag 10 februari 2014

Grey Matter Mönstersläpp

Nu är mitt senaste mönster Grey Matter Cardigan släppt och går att köpa på ravelry, hurra!

Jag har haft ett par riktigt grymma teststickare som har testat mönstret, jag är er evigt tacksam!
Utan teststickare hade det inte blivit några mönster, så jag talar nog för alla som designar att vi är så glada att ni finns och att ni ställer upp för oss!

Grey Matter Cardigan är en riktigt mysig kofta i tjockt garn, min är stickad i Viking of Norways Eco Ull.
Den finns i inte mindre än 8 storlekar, så att du säkert ska kunna hitta en storlek som passar just dig!
Koftan stickas uppifrån och ner med raglanökning. Den är lätt A-formad och har paneler med vridna maskor på framstycket och ryggen.
Till koftan passar det med ett par stora knappar, färgglada som mina eller ett par mer diskreta.

Mönstret kostar 4.50 USD, cirka 30 SEK.
Du hittar mönstret på ravelry!

3 kommentarer:

  1. Finns mönstret på svenska?
    Mvh Veronica

    SvaraRadera
  2. Nu har jag köpt mönstret! Får se vilken färg det ska bli på den :)
    // Bellis

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kofta!
    Jag undrar finns mönstret på svenska?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg