måndag 25 februari 2013

IG favoriter

Förra veckan gick lite som i ett töcken.
Jag skulle börja jobba först om fem veckor från det att jag fått jobbet, men så hej och hå blev jag ombedd att börja en månad tidigare. 
Bil fixades, saker packades och jag körde till Göteborg för första gången på egen hand, första gången jag kört så långt själv över huvud taget. 
Veckan på jobbet var bra, kollegorna hur söta som helst och sen kom den fantastiska helgen.

Det var mest helgen som fastnade på bild i förra veckan Så här kommer tre favoriter från helgens händelser som omfattade besök hos Tantkofta med mina knitters in crime och sedan middag på Manana och Cirkus Cirkör på lördagskvällen.
Helt fantastiskt bra!

 Alternativ stick-grafitti jag och Maria ägnade oss åt efter Knitting Peace föreställningen

 Det fantastiska Angorette garnet hos Tantkofta, bättre än vilken godisbutik som helst!

Ledstången på Storan, dekorerad med enorma stickor och en stickat!

 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg