måndag 19 november 2012

Avskedseld

Avskedsfesten i lördags var fin och mysig, jag tänkte bara på att min frisyr var ful cirka 100 gånger (en av mina kollegor sa "vad fint, har du klippt det själv?"). Men utöver det åt vi alldeles för mycket mat, drack lagom mycket vin, blev ganska nostalgiska och åt kakor.
Jag har ändå spenderat 9 månader här, det är nästan ett år av mitt tjugofyraåriga liv, 9 månader av de 288 månaderna jag har levt har jag bott här och det har gått så snabbt!

Självklart måste man elda också när man har avskedsfest, så vi passade på att elda upp lite gamla grejer..

Borde ha passat på att elda upp mina strumpor, men det glömde jag visst..


5 kommentarer:

  1. haha men nej stackare!
    "vad fint, har du klippt det själv?"
    Aj liksom! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det bekräftade väl liksom hur tokigt det faktiskt ser ut..:/

      Radera
  2. Hej såg att du varit och hälsat på . Mönstret till koftan finns på garnstudio.com mönstret heter 116-9 .


    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg